lunes, 27 de octubre de 2014

Working with music





To work comfortably in a office depends on several factors. For me, one of them is the soundtrack. I like working with the radio or the music on, it distracts and motivates me.

In the office, anyone can put on the headphones and isolate, or create playlists among workmates (it's perfect, this way everyone knows and shares each other's preferences) or even put a general background music in the office.
Here I let you a small playlist with songs I like to listen while I'm working. I hope you enjoy them and work hard.


Para trabajar a gusto en una oficina hay varios factores que puedan influir. Para mi uno de ellos es la BSO. Me gusta trabajar con la radio o con música, me distrae y motiva a la vez. 


En la oficina uno puede escucharla con sus auriculares y aislarse, crear listas entre todos (ideal, así se conocen gustos y se comparten) y/o un hilo musical en toda la oficina.
Os dejo con una pequeña lista de canciones que me gustan para trabajar, espero que la disfrutéis y trabajéis duro. 


1 comentario :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...